آرزوی تازه
وقتی برای مدو لی ابولی کاکا و خانواده و دوستای عزیزم دعا کردم و برای خودم . یاد آهنگی افتادم که چند سال پیش خیلی گوش میدادم
من برای زنده بودن
جستجوی تازه می خواهم
خالی ام از عشق و خاموشم ،
های
و هوی تازه می خواهم
خانه ام گل خانه ی ياس است ،
رنگ و بوی تازه
می خواهد
ای خدا بی آرزو موندم ،
آرزوی تازه می خواهم
عشق تازه ،
حرف تازه ،
قصه ی تازه کجاست
راه دور خانه ی تو
در کجای قصه
هاست
تا کجا بايد سفر کرد ،
تا کجا باید دويد
از کجا بايد گذر
کرد
تا به شهر تو رسيد
ای خدا، ای خدا ، بی آرزو موندم ،
آرزوی
تازه می خواهم
خدا همیشه آرزو های تازه ای برای ما میسازه
اما عادت کردن به رو به رو شدن به این آرزو ها باعث میشه آدم فراموش کنه که فلسفه این آرزو ها چی بوده
این آرزو های تازه خواسته های ما بودن
پاسخ خدا به ندای درونی ما که میگفت
برای زنده بودن آرزوی تازه میخواهد
و خدا در پاسخ بهترین آرزو برای هر مکان رو آماده کرد
در قابل خوشحالی و در قابل ناراحتی فرستاد برامون
و حالا
این آرزو ها همیشه ما رو احاطه کردن
و همیشه تازه هستند

